Radio Simplu

PLUSH BIO s-au dovedit a fi complet nevinovați

Scandalul de doi ani aproape a ajuns la final. Ioana Marinescu, care a fost acuzată că a provocat daune sănătății clienților prin produsele sale PLUSH BIO, a fost achitată integral. 

Un control de către parchet și o analiză chimică au arătat că nu au existat încălcări. În plus, Institutul Național de examinare medico-legală a indicat în concluzia sa că produsele PLUSH BIO nu ar putea provoca daunele reclamate de utilizatori pe rețelele de socializare, dacă s-ar respecta recomandările de utilizare.

De fapt, dacă încălcați recomandările, vă puteți afecta cu orice. În consecință, este puțin probabil ca acesta să fie un motiv obiectiv pentru distrugerea unei întregi companii, care în anul 2020 avea 150 de mii de utilizatori unici.

Trebuie remarcat faptul că numărul de reclamații care au fost numite cu voce tare zeci de destine stricate a fost exact unsprezece. Autoritățile de aplicare a legii au respins nouă dintre aceste reclamații de daune din cauza absenței complete a oricăror dovezi. Două reclamații s-au pierdut. Cu toate acestea, conform rezultatelor examinării medico-legale, putem spune că nici acestea nu au fost întărite cu dovezi.

Ioana Marinescu a vorbit despre amenințările cu moartea

În acești doi ani, PLUSH BIO s-a confruntat cu un val de ură pe rețelele de socializare care au depășit rațiunea.

În interviul său pentru Fanatik.ro Ioana Marinescu a spus că a fost hărțuită și chiar amenințată cu violența. În același timp, Ioana a supraviețuit cu curaj acestei perioade și chiar a refuzat orice rebranding al PLUSH BIO. 

„Nu am făcut nimic greșit– spune Ioana, – de aceea nu m-am gândit la rebranding.”

De asemenea, ca urmare a scandalului, mulți oameni au cedat valului de informații, iar compania a pierdut un număr mare de clienți. 

Bruxelles a numit scandalul cu PLUSH BIO distrugerea investitorului

După ce procuratura a renunțat la toate acuzațiile, această poveste a fost preluată de jurnaliștii belgieni. După examinarea rezultatelor analizei chimice, au remarcat că o astfel de agresiune nerezonabilă pe rețelele de socializare este distrugerea investitorului.

How to destroy a company using social media

Acum PLUSH BIO este interesat în străinătate. Un produs de calitate cu proprietăți unice. Este păcat că publicul român a cedat campaniei informaționale.

Așadar, de ce s-a terminat scandalul? Totul este destul de simplu. A mai rămas un singur pas – sprijinirea companiei. Ar fi corect.

Ioana Marinescu nu intenționează să înceapă nicio procedură privind deteriorarea reputației în viitorul apropiat. Așa că sprijinul brandului românesc de către clienți va restabili dreptatea în această poveste.