Radio Simplu

Comercianții îi îndeamnă pe clienți să fie cumpătaţi şi chibzuiţi: ”Există cantităţi şi stocuri pentru toţi”

Decretarea stării de urgență în România începând de luni, coroborată cu zvonurile că alimentele vor fi raționalizate, i-a determinat pe unii cetățeni să iasă din case pentru a-și face provizii.

După ce Traian Berbeceanu, șeful de cabinet al ministrului de Interne Marcel Vela, a anunţat că alimentele nu se vor raţionaliza, deşi România traversează scenariul 3 de coronavirus, Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România îi îndeamnă pe clienți să fie cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpără şi îi asigură că există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem „solidari şi ne gândim la nevoile tuturor”.

„Ştim că mulţi dintre voi sunt preocupaţi în legătură cu efectele răspândirii Coronavirusului (Covid-19). Vă înţelegem şi vă împărtăşim îngrijorările şi vă anunţăm că facem tot ce putem pentru ca voi şi familiile voastre să aveţi alimentele şi produsele esenţiale de care aveţi nevoie. Cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajaţii, clienţii şi de a asigura disponibilitatea produselor. Lucrăm îndeaproape cu autorităţile, furnizorii şi partenerii noştri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine şi pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată.(…)

Există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem solidari şi ne gândim şi la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă şi de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. RECOMANDĂRI COVID-19 este de cel puțin 50 de ori mai mortală decât gripa porcină Facem tot ce putem pentru a face faţă acestei provocări. Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toţii în siguranţă şi să vă oferim produsele necesare”, afirmă reprezentanţii AMCMR într-o scrisoare deschisă adresată clienţilor lor, conform Agerpres.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederaţiei Patronale „Concordia” şi a organizaţiei „EuroCommerce”.