Radio Simplu

Avantajele neștiute ale utilizării flyerelor ca metodă de promovare online

Antreprenorii și companiile mici sau mari au acum numeroase moduri prin care își pot promova serviciile și produsele. Televizorul, radioul, publicitatea pe internet, panourile publicitare sau bannerele – toate acestea sunt doar câteva exemple de promovare. În ciuda unei atât de mari varietăți a opțiunilor disponibile pentru publicitate, flyerele sunt încă foarte eficiente și se apelează adesea la ele.

Dar, cum reușesc niște simple materiale tipărite, considerate o formă clasică de publicitate, să aducă în continuare rezultatele dorite?

Ce este un flyer?

Un flyer publicitar este un material tipărit care este utilizat în scopuri de informare sau propagandă. Ele se oferă oamenilor, fără a se adresa însă unui anumit grup țintă. Pliantele publicitare sunt ce obicei realizate dintr-o singură foaie de hârtie, deoarece este un fapt cunoscut acela că, atunci când informațiile sunt cumulate pe mai puține pagini, este facilitată citirea mai rapidă a conținutului și cei mai mulți dintre oameni preferă acest lucru. Flyerul include de obicei oferta unei companii, detalii de contact și uneori chiar și o hartă cu locația acesteia.

Proiectarea, tipărirea și distribuirea flyerelor nu necesită cheltuieli financiare mari, iar distribuția lor aduce rezultate pozitive. Pentru ca o campanie  în care se utilizează flyere să fie eficientă, trebuie amintit ca acestea să ajungă la oameni la momentul și locul potrivit. Cele mai populare moduri de a distribui flyere sunt livrarea lor direct către oameni, punerea în căsuțele poștale , atașarea lor la presă sau lăsarea în anumite locuri publice, precum cabinetele medicale sau saloanele de coafură.

Când merită să apelezi la utilizarea flyerelor?

Merită să apelezi la aceste materiale tipărite pentru a face publicitate companiei tale, atunci când dorești ca acele promoții și oferte pe care le ai, să ajungă la comunitatea locală. De asemenea, merită să apelezi la ele atunci când urmează să îți faci apariția pe piață, când ești la început de drum și vrei ca oamenii să te cunoască sau când nu ai ori nu vrei să aloci mulți bani departamentul de publicitate din cadrul companiei.

Răspândirea flyerelor în spațiul public local te va ajuta să marchezi apariția unei noi companii în zonă și va informa despre produsele sau serviciile pe care le oferi. Astfel, vei avea la îndemână o metodă de promovare eficientă și ieftină, căci dacă te interesezi de flyere preț, vei vedea că acestea costă mult mai puțin decât alte metode de a-ți face publicitate.

Ce alte avantaje, în afară de preț, au pliantele publicitare?

Primul avantaj este posibilitatea de a plasa orice conținut pe prospect, ceea ce poate încuraja potențialii clienți să folosească produsele sau serviciile unei anumite companii. Un avantaj incontestabil este și capacitatea de a ajunge la un public larg, cu condiția să fie folosite mai multe canale de distribuție. Anumite firme care se ocupă de tipărirea flyerelor oferă, pe lângă sfaturi profesioniste legate de designul sau informațiile conținute și servicii de distribuție, răspunzând cu promptitudine și maximă seriozitate cerințelor companiilor pe care le reprezintă.

În plus, flyerul poate conține o reducere atractivă, care va încuraja destinatarul să profite și să acționeze imediat. Tot ceea ce ai nevoie, este un flyer cu un design adecvat și un slogan atrăgător și vei atrage rapid atenția potențialilor clienți!