Ne gasesti pe

Radio Simplu

Alimente pe care sa le eviti daca vrei sa ai abdomenul plat

“Nu pot să scap de acele kilograme în plus, oare ce alimente ar trebui să evit pentru a reduce grăsimea din jurul taliei?”

Aceasta este una dintre cele mai frecvente întrebări care le trec prin cap persoanelor ce doresc să aibă abdomenul mai plat și, în general, o siluetă mai subțire. Orice nutriționist și antrenor de fitness îți va spune că, într-un proces de slăbire, nutriția contează în proporție de 80%, iar sportul în proporție de 20%.

Așadar, dacă vrei să slăbești, trebuie să ai grijă înainte de toate la alimentație.

Există mai multe alimente pe care nu ar trebui să le mai consumi dacă vrei să ai abdomenul plat, însă următoarele trei sunt cele mai importante:

1.Ciocolată. Cui nu-i place ciocolată? Ei bine, dacă vrei cu adevărat să pierzi din grăsimea corporală, ai face bine să eviți ciocolată, deoarece aceasta este unul dintre alimentele care îngrașă cel mai mult. Se spune că lipsa de magneziu oferă senzația de poftă de dulce și, în special, de ciocolată.

Un înlocuitor bun și foarte bogat în acest mineral esențial sunt migdalele. Prin urmare, de fiecare dată când simți nevoia de a mânca niște ciocolată, mai bine consuma un pumn de migdale.

2.Untul. O felie de pâine prăjită unsă cu unt și cu miere – Un adevărat deliciu! Din păcate, însă, untul este un aliment pe care ar trebui să îl eviți dacă vrei să ai talia mai subțire. Poate nu știai, dar untul are în jur de 95% grăsime saturată pură, un tip de grăsime dificil de procesat de către organism și extrem de ușor de depozitat că exces de grăsime, în special în zona abdomenului.

O lingură de unt (14 grame) conține 100 de calorii și 11 grame de grăsime (dintre care 7 grame sunt grăsimi saturate). Untul este, de asemenea, foarte rău pentru cei cu colesterol mare.

3.Alcoolul. Mulți oameni care își schimbă stilul de viață și modul de a mânca nu reușesc să slăbească. Motivul? Consumă alcool!

De ce este alcoolul un impediment în scăderea în greutate?

Ei bine, există trei motive principale pentru care alcoolul este atât de rău. În primul rând, alcoolul este al doilea cel mai caloric produs alimentar, imediat după grăsime. Cu toate acestea, vorbim de calorii goale. Acest lucru înseamnă că aceste calorii nu au niciun beneficiu energetic pentru corpul tău, spre deosebire de grăsime.

În al doilea rând, alcoolul este privit de organism ca o toxină și, prin urmare, este trimis în ficat pentru a fi procesat. Ficatul nu este capabil să își facă munca obișnuită de procesare și metabolizare a grăsimii, ceea ce înseamnă că această grăsime se va depozita în jurul abdomenului.

În cele din urmă, alcoolul poate, de asemenea, să crească senzația de foame, dând în special poftă de alimente grase și nesănătoase. Nu este o coincidență faptul că, după o noapte de neuitat, oamenii se bucură adesea de un hamburger sau de o shaormă, ceea ce este extrem de rău pentru siluetă.