Radio Simplu

Evită aceste 9 greșeli grave atunci când faci exerciții fizice dacă vrei să ai un corp de vis

Atunci când mergi zilnic la sală și cu toate acestea nu obții rezultatele dorite, e semn că nu faci lucrurile corect. Fiecare greșeală apare în anumite etape ale antrenamentului și te opresc să ai un corp de invidiat. Iată care sunt 9 dintre cele mai frecvente greșeli pe care trebuie să eviți să le mai faci de acum încolo:

 

1. Prea mult cardio

Majoritatea oamenilor consideră că este un lucru extrem de benefic pentru inimă. Cu toate acestea, dacă faci o ședință prelungită de cardio sistemul tău cardiovascular poate fi afectat grav. Acest tip de exerciții sunt recomandate, dar cu măsură.

 

2. Alimente sărace în calorii

În timp ce facem sport, corpul nostru are nevoie de o cantitate eficientă de proteine, grăsimi și carbohidrați. Ca să ai parte de beneficiile tuturor acestor elemente trebuie să uiți de o dietă cu alimente sărace în calorii.

 

3. Băuturi cu electroliți

Pe lângă minerale conțin și o cantitate foarte mare de zahăr, care este mult mai gravă decât aportul de minerale. Din acest motiv, este bine să nu le consumi mai ales atunci când mergi la sală.

 

4. Bea apă în timp ce faci sport

Atunci când faci sport, corpul pierde în mod constant apă. Nu-ți tortura corpul și nu-l supune la o lipsă acută de apă de care are atât de mare nevoie. Poate avea consecințe negative asupra sănătății tale.

 

5. Consumă o cantitate mai mare de alimente

Scopul tău este să pierzi kilogramele în plus, dar asta nu înseamnă că trebuie să te înfometezi, ci să mănânci așa cum trebuie între sesiunile de exerciții. În timpul unui antrenament, se pierd de obicei în jur de 500 de kilocalorii, așa că acest lucru trebuie echilibrat prin consumul corespunzător de alimente.

 

6. Te antrenezi cu stomacul gol sau plin

Nu mânca nimic timp de două ore înainte sau după ce mergi la sală. Dacă consumi o cantitate mare de alimente înainte de a face exerciții, riști să te îmbolnăvești. Dacă nu consumi suficientă hrană, nu vei avea destulă energie pentru a te antrena.

 

7. Saună sau baie după sport

Dacă mergi la saună după o sesiune intensă de exerciții, riști să ai senzații neplăcute sau chiar să leșini. În timp ce facem exerciții, pierdem o cantitate mare de fluide de care avem mare nevoie. În loc să faci asta, bea multă apă și fă un duș rece.

 

8. Stretching

Nu uita să faci stretching, te va ajuta să scapi de durerile musculare din ziua următoare, îi va relaxa și vei evita accidentările.

 

9. Evită să faci sport zilnic

Corpul are nevoie de timp pentru odihnă și recuperare. Dacă te antrenezi în fiecare zi îți vei extenua corpul și mușchii.

loading...

Add comment