Radio Simplu

6 poziții de yoga de succes care vor spori fertilitatea unei femei – dacă îți dorești să rămâi însărcinată, atunci ar trebui să le știi

Ai auzit despre numeroasele beneficii ale unei practici regulate de yoga? Acestea pot varia de la o mai mare flexibilitate și putere musculară până la echilibru interior și armonie.

Există un alt aspect al yoga care este cu adevărat important pentru femeile care ar putea avea dificultăți în a rămâne însărcinate.

 

1. Podul susținut

Aceasta poziție de yoga crește fluxul de sânge către organele reproductive, îmbunătățind funcția lor. De asemenea, ajută la scăderea simptomelor de depresie, anxietate și oboseală.

Cum se efectuează:

– stai pe spate;

– îndoaie-ți încet genunchii, astfel încât ei să îndrepte spre tavan, cu picioarele drepte pe podea. Verifică dacă genunchii sunt în afară;

– ține-ți brațele într-o parte, cu palmele în jos;

– în timp ce inhalezi, formează un arc prin ridicarea coloanei vertebrale și a feselor de pe podea;

– stai așa timp de 1-2 minute în timp ce inspiri și expiri;

– termină acest exercițiu lăsând coloana vertebrală până la sol.

 

2. Picioarele pe perete

Aceasta poziție de yoga ajuta la eliberarea tensiunii in partea inferioara a corpului, crescând fluxul de sânge în regiunea pelviana.

Cum se efectuează:

– stând pe spate, întinde-ți picioarele pe perete, în timp ce te împingi cât mai aproape de el;

– ține-ți brațele, umerii și capul odihnit pe podea;

– dacă nu te simți confortabil, poți pune ceva sub spatele tău – cum ar fi un prosop sau o pernă;

– relaxează-te, inspirând și expirând.

 

3. Stai în picioare și aplecată

Această poziție te ajută să îți liniștești mintea prin creșterea fluxului de oxigen în celule. De asemenea, ajută la crearea unui echilibru hormonal în sistemul endocrin. În plus, se întind mușchii din spatele inferior.

um se efectuează:

– stai cu picioarele lipite și îndoaie ușor genunchii;

– lasă-ți partea superioară a corpului spre picioare;

– pune-ți mâinile pe podea sau în jurul gleznelor;

– stai astfel cât timp cât dorești, în timp ce inspiri și expiri.

 

4. Poziția copilului

Aceasta este o poziție de repaus, așa ca ajută eficient la ameliorarea stresului și a oboselii. De asemenea, ajută la întinderea coloanei vertebrale, a șoldurilor și a umerilor.

Cum se efectuează:

– stai pe călcâie cu genunchii fie împreună, fie în afară;

– pe măsură ce expiri, începe să te lași în față, cu fruntea încet ajungând spre podea;

– adu-ți brațele înainte, cu palmele în jos;

– inspiră și expiră și rămâi în această poză timp de aproximativ un minut.

 

5. Poziția cobrei

Această poziție crește alimentarea cu sânge a regiunii pelvine. De asemenea, ajută la crearea unui echilibru hormonal în corpul tău și îți întinde în mod eficient spatele.

Cum se efectuează:

– stai pe burtă cu mâinile pe podea, direct sub umeri;

– ridică-ți corpul superior când inhalezi;

– rămâi în această poziție timp de 30 de secunde când inspiri și expiri.

 

6. Poziția fluturelui

Această poziție te ajută să îmbunătățești flexibilitatea șoldurilor și coapselor interioare. De asemenea, eliberează tensiunile și toxinele care sunt adesea concentrate în zona șoldului.

Cum se efectuează:

– așază-te pe covor și îndoaie genunchii;

– adu-ți tălpile împreună și trage picioarele mai aproape de pelvis;

– pe măsură ce expiri, apasă genunchii spre podea;

– stai în această poziție timp de 1-2 minute în timp ce respiri.

loading...

Add comment