Radio Simplu

11 exerciții uimitoare pentru niște gambe perfecte care le vor face pe toate vedetele să fie geloase

Gambele sunt niște mușchi foarte dificil de modelat, dar dificil nu înseamnă imposibil; există exerciții simple și foarte eficiente care nu necesită niciun echipament special. Este posibil să dureze mai mult pentru a-ți aduce gambele în forma perfectă deoarece ele nu răspund la exerciții la fel de repede precum ceilalți mușchi, dar consistența este cheia succesului.

 

1. Sărituri cu gantere

Acesta este un exercițiu foarte simplu, dar și eficient. Ține ganterele într-o parte, cu un picior în fața celuilalt, lăsându-te pe un genunchi. Sari și schimbă picioarele.

 

2. Ridicări ale gambelor

Depărtează-ți picioarele la o distanță egală cu cea dintre umeri, ridică-ți călcâiele și apoi lasă-le în jos; poți folosi gantere pentru a amplifica acest exercițiu. Asigură-te că trupul tău se mișcă drept în sus și nu se apleacă înainte sau înapoi.

 

3. Alergatul pe scări

Acesta este un exercițiu pe care îl poți face oriunde și oricând. Încearcă să pui în aplicare această activitate timp de 10-15 minute de câteva ori pe săptămână, iar diferența te va surprinde. Desigur, nu ar trebui să faci acest lucru dacă ai probleme cu genunchii sau cu gleznele.

 

4. Genuflexiuni „pistol”

Ține-ți mâinile la nivelul umerilor și paralel cu podeaua. Ridică un picior și lasă-ți corpul în joc cât poți de mult, încercând să nu te dezechilibrezi. Fă o pauză, ridică-te și schimbă picioarele.

 

5. Fandări inverse cu ganterele

Ține ganterele în părțile laterale ale corpului și pune un picior în spate ca atunci când faci fandări. Asigură-te că piciorul din față este la un unghi de 90°. Fă un pas înapoi și apoi schimbă-ți picioarele.

 

6. Genuflexiuni cu bila medicinală

Acesta este un exercițiu complex care acoperă vizează mai multe grupuri musculare. Ține o ganteră sau o bilă medicinală în fața pieptului lasă-ți corpul în joc cât de mult poți. Fă o pauză și apoi revino la poziția inițială.

 

7. Mersul pe vârfuri

Ține ganterele în părțile laterale ale corpului, ridică-te pe vârfuri și mergi astfel timp de un minut pe o suprafață dreaptă. Odihnește-te și apoi repetă de câteva ori până simți că mușchii tăi se întind și au asupra lor o presiune ușoară.

 

8. Ridicări ale gambelor în timp ce stai jos

Pentru acest exercițiu poți folosi anumite echipamente de gimnastică sau doar un scaun și un set de gantere. Asigură-te că înălțimea scaunului îți permite să ai genunchii la 90°. Ridică-ți călcâiele, și apoi lasă-le în jos.

 

9. Mersul fermierului

Acest exercițiu este similar cu merul pe vârfuri, dar trebuie să mergi normal în cadrul acestui exercițiu, în loc să te lași doar pe degetele de la picioare. Asigură-te că îți ții corpul drept; simplu și eficient.

 

10. Săritul cu coarda

Acesta este un exercițiu nu numai pentru sculptarea picioarelor, ci și pentru fitness și echilibru cardio. Pune-ți muzica preferată și distrează-te!

 

11. Urcatul pe munte

Acest exercițiu este foarte eficient pentru picioare și spatele tău. Stai într-o poziție precum cea de flotări, trage-ți un genunchi către piept și schimbă rapid picioarele. Asigură-te că spatele tău este drept.

loading...

Add comment