Radio Simplu

Scapă de gaze și de balonare acasă cu ajutorul acestor 7 remedii naturale – sunt atât de simple încât nu îți va veni să crezi că sunt reale

Ți s-a întâmplat vreodată să ieși în oraș cu prietenii și dintr-o dată simți o durere puternică? Stomacul tău se umple cu gaz și singura cale prin care vei găsi ușurarea este să le elimini. În mod evident, nu este indicat să faci asta în public deoarece poate fi destul de jenant. Dacă reușești să eviți un zgomot, nu trebuie să uiți de problema mirosului, ceea ce este și mai rău.

Având modalități de prevenire și combatere a gazelor și a balonării este cea mai bună soluție de a rezolva problema.Verifică aceste 7 moduri în care poți încerca să te lupți cu balonarea jenantă și cu gazele pe cont propriu.

 

1. Ceaiurile

Dacă descoperi că stomacul îți face probleme, fă-ți niște ceai. Brigham Health recomandă menta, mușețelul, anasonul, chimenul, coriandrul, feniculul și ceaiul de șofran.

Pentru semințe cum ar fi anasonul, chimenul, coriandrul și feniculul, Reader’s Digest spune să torni o cană de apă fierbinte peste 1 până la 2 lingurițe de semințe zdrobite și să o lași timp de 10 până la 15 minute.

 

2. Băuturile

Una dintre cauzele gazelor poate fi chiar ceea ce bei. Clinica Mayo spune să eviți să bei o mulțime de băuturi carbogazoase și bere. Medical News Today recomandă băuturile la temperatura camerei pentru a ajuta la eliminarea gazelor și a balonării.

 

3. Cărbunele activ

O soluție ușoară care poate fi achiziționată de pe piață este cărbunele activ. Potrivit WebMD, când observi că întâmpini probleme după masă, ia niște cărbune activ pentru a elimina complet gazele.

 

4. Enzimele

Un alt vinovat pentru provocarea gazelor ar putea fi ceea ce mănânci. Medical News Today afirmă că anumite zaharuri găsite în lapte, ceapă, fasole, grâu, legume verzi cu frunze și îndulcitori artificiali pot fi grele pentru a se descompune.

WebMD recomandă luarea enzimelor necesare pentru a-ți  ajuta corpul să digereze corect. Beano și Lactaid sunt două astfel de produse care pot fi utilizate.

 

5. Fructele

Un alt mod de a ajuta la reducerea gazelor și a balonării este „consumul de fructe cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi caise, mure, afine, grapefruit, piersici, căpșuni și pepeni verzi”, potrivit News Medical Today.

 

6. Exercițiile fizice

Dacă te afli în mijlocul unui atac cu gaze sau ai luat o masă care ar putea crea gaze, Medical News Today recomandă să te ridici și să mergi la plimbare. Mișcarea va ajuta gazul să treacă prin intestine și va ajuta la prevenirea unei explozii care s-ar putea dovedi a fi jenantă.

 

7. Muștarul

Top 10 Home Remedies recomandă înghițirea unei lingurițe de muștar dacă ai probleme cu gazele. Îl puteți bea cu apă dacă este necesar. Ideea este că șofranul găsit în muștar va ajuta la reducerea gazului. Nu s-au făcut studii pentru a vedea dacă acest lucru funcționează, deci va trebui să fii cel care descoperă.

loading...

Add comment