Radio Simplu

Companiile aeriene ne explică cum creează prețul biletelor de zbor – de aceea sunt prețuri diferite pe același zbor dus-întors

Am decis să aflăm mai multe despre biletele de avion și să le spunem cititorilor noștri cum se formează prețurile biletelor de avion.

După cum se dovedește, tarifele sunt stabilite conform unor reguli stricte și spre deosebire de ceea ce cred majoritatea oamenilor, nu sunt doar ceea ce compania dorește să fie.

După ce vei citi acest articol, vei vedea că nu este atât de dificil precum cum pare și vei fi mai pregătit să îți planifici călătoriile. Noi suntem convinși că este mai ușor decât crezi și mult mai ieftin.

 

1. Combustibilul avionului – 26%

Combustibilul pentru avioane este una dintre cele mai scumpe părți ale costului biletului de avion. Fiecare avion are nevoie de o cantitate diferită de combustibil și de obicei acestea sunt informații care pot fi găsite pe site-ul web al companiei aeriene sau al companiei care a construit avionul.

Iată un simplu calcul pentru a-ți oferi o înțelegere de bază: un zbor direct de la Moscova la New York este de aproximativ 4.600 de mile și un Airbus are nevoie de 70 de tone de combustibil pentru aeronavă. 70 de tone costă aproximativ 34.000 de euro.

 

2. Serviciile pentru pasageri și bagaje, atât în aeroport, cât și în avion – 26%

Acest procent este alcătuit din mai multe părți. În primul rând, acesta include serviciul din zbor, cum ar fi alimente, apă, pături, însoțitori de zbor și multe altele.

În al doilea rând, se ia în considerare și stocarea și transportul bagajelor. Apoi, poți include de asemenea centrele de apel, site-urile web, statisticile și serviciile pentru clienți.

În cele din urmă, lucrul cu avionul în sine: „parcare”, verificări expres și așa mai departe.

 

3. Serviciile legate de avion – 16%

Este vorba despre asigurări și reparații minore: vopsirea și întreținerea de rutină a avionului.

 

4. Salariile – 10%

Această parte include salariile și bonusurile angajaților companiei aeriene: piloții de toate gradele, însoțitorii de zbor și alți angajați.

 

5. Deprecierea și leasing-ul – 8%

Deprecierea (amortizarea) reprezintă o scădere treptată a costului avionului în sine care este cauzată de îmbătrânirea acestuia.

Dacă avionul este o proprietate, atunci aceste costuri sunt acoperite de proprietar. Cu toate acestea, în cazul în care avionul este închiriat (aceasta este așa-numita leasing aerian care este un lucru foarte comun), atunci este plătit de către persoana care utilizează avionul la acea dată.

 

6. Reclamele și costurile administrative – 5%

Aceștia sunt banii pe care companiile aeriene îi oferă pentru marketing, promovare, taxe și alte cheltuieli. Aceste costuri depind de situația din țara în care se află compania.

 

7. Toate taxele de călătorie și sprijinul meteorologic – 9%

Acestea includ sprijinul meteorologic, urmărirea aeronavei în timpul zborului și plățile către aeroporturi.

loading...

Add comment

%d bloggers like this: