Radio Simplu

TEST: Determină tipul tău de productivitate ca să știi cum să te descurci mai eficient cu sarcinile din fiecare zi

Mulți dintre noi am citit cărți și sfaturi despre gestionarea timpului și am rămas nmulțumiți. Tehnicile nu ajută, nu ne ocupăm mai repede de sarcinile pe care le avem. Autorul cărții „Muncesc din greu”, Carson Tate crede că toți facem o greșeală semnificativă. Înainte de a implementa sfaturi de timp și de management al afacerii, trebuie să determinăm tipul de productivitate pe care-l avem.

Există posibilitatea de a verifica ce descriere ți se potrivește. Ce ai văzut în tine și în trăsăturile tale? Ce te irită acum? Ce metode ai ignorat înainte? Ce soluții nu te-au ajutat, deși prietenii tăi le-au aplicat cu succes? Răspunde la aceste întrebări și află despre modalități de creștere a productivității și de gestionare a timpului.

1. Cei care prioritizează
Cei pentru care contează prioritățile au o gândire logică, realistă și critică. Ei se concentrează ușor, își apreciază timpul și după cum sugerează și numele, sunt puternici în stabilirea priorităților. Locul lor  de muncă este minimalist, discursul este laconic. De multe ori nu au nici salut nici rămas bun, deoarece astfel de oameni sunt interesați de informații specifice.

2. Cei care planifică
Coerența, organizarea și atenția la detalii sunt principalele calități ale planificatorilor. În acest sens sunt ca priorități. Planificatorii fac planuri detaliate și programe, pot scrie o listă deja completă, doar pentru a o șterge. Întotdeauna citesc notele de subsol, văd greșelile și neajunsurile.

3. Cei care organizează
Organizatorii sunt oameni activi și emoționali. Ei sunt foarte sociabili, le place să povestească, limbajul lor este bogat și luminos. Organizatorii au o intuiție bună, un talent de persuasiune și de auto-prezentare, simt nevoile clienților subtil.

4. Cei care vizualizează
Vizionatorii au un mod de gândire nestandard. Rezolvă cu ușurință probleme complexe și efectuează simultan mai multe sarcini. Baza de lucru a lor este complet făcută pentru ei. Ce altora li se pare haos, pentru ei un sistem ordonat. Ei sunt erudiți, le place să învețe.

Încearcă să înțelegi ce te distrage cel mai mult de la locul de muncă și ce te ajută ajută să te concentrezi. Nu te baza pe succesul tehnicilor de gestionare a timpului, dacă acestea nu se potrivesc naturii tale.



 

Add comment