Radio Simplu

Cum să îți faci posteriorul să arate mai rotund și șoldurile mai late

Adu-ți aminte că ești ceea ce mănânci, iar dacă vrei să fii în formă, alimentația corectă este la fel de importantă ca și exercițiile fizice.

Iată o listă a alimentelor care te ajută să îți mărești posteriorul și câteva exerciții foarte utile:

 1. Proteine

Dacă ai deja un program de exerciții bine pus la punct, îți recomandăm să bei un shake cu proteine după  fiecare antrenament.

Cele mai bune surse de proteine naturale sunt tonul, curcanul, puiul, legumele, brânza, legumele și orice tip de pește (nu prăjit).

2. Carbohidrați

Carbohidrații te ajută să îți menții o musculatură optimă iar alimentele care ajută la aceasta sunt quinoa, orezul brun, cerealele, cartofii dulci și couscous-ul.

3. Grăsimi

Grăsimile benefice au niște beneficii nebănuite. Te ajută să îți sculptezi trupul visurilor tale și chiar să scazi în greutate. cele mai bune surse de grăsimi benefice sunt uleiul de pește, uleiul de măsline extra virgin, nucile și untul de arahide.

4. Legume

Concentrează-te pe legumele bogate în antioxidanți precum broccoli, spanac, frunzele de kale și orice legumă verde. Poți mânca oricât vrei din acestea.

5. Exerciții fizice

Adu-ți aminte că fără exerciții fizice nu vei vedea rezultatele și te poți chiar îngrășa. Rutina ta de exerciții trebuie să includă genoflexiuni, fandări cu un singur picior și ridicăr ale abdomenului din poziția întins.

Fandările cu un singur picior

Stai drept și adu unul dintre picioare spre înainte în timp ce te lași în jos. Amintește-ți să ții spatele și umerii drepți și să nu îți îndoi picioarele la mai mult de 90 de grade. Apoi repetă totul cu celălalt picior în față.

Ridicări ale abdomenului din poziția întins

Întinde-te cu spatele  pe podea. Așează-ți brațele pe lângă corp și îndoaie-ți picioarele. Împinge picioarele spre podea și ridică-ți șoldurile de pe aceast. Menține-ți spatele dreptși respiră pe tot parcursul acestor mișcări.

Pentru a-ți face posteriorul mai conturat fără exerciții este aproape imposibil. Pentru a obține rezultatele dorite drebuie să urmezi aceste 2 faze: Exerciții fizice și nutriția de după antrenament, în timpul perioadei de recuperare.

După terminarea antrenamentului, partea ta posterioară se află în perioada de recuperare și este necesar să alegi mesele potrivite și cantitatea perfectă pentru a te asigura că vei obține rezultatele dorite.

Păstrează în minte aceste reguli simple: Dacă vrei să te îngrași, ar trebui să mănânci mai mult. Dacă doar vrei să îți mărești posteriorul, trebuie să mănânci în cantități regulate.

Excesul oricărui lucru este rău, așa că nu exagera cu proteinele și carbohidrații care pot duce la probleme ale inimii.

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: