Radio Simplu

7 obiceiuri negative pentru spatele tău

Fapt: mulți dintre noi se plâng adesea despre durerile de spate. Aproape toată lumea acuză șederea la birou pentru mai mult de opt ore pe zi pentru această problemă. Dar ceea ce probabil nu știți este că există multe obiceiuri care ar putea cauza probleme cu spatele. Iată șapte lucruri simple pe care le puteți face pentru a vă corecta poziția și pentru a aborda durerile de spate.

1. Cumpărați o saltea fermă

Cea mai bună saltea este cea care vă menține coloana vertebrală într-o poziție relaxantă. Saltelele moi nu sunt bune, deoarece se deformează sub greutatea dumneavoastră și nu asigură suportul spinal bun. De asemenea, ar trebui să vă schimbați salteaua la fiecare opt ani, deoarece materialele din care se face se uzează

2. Purtați genți mici și ușoare

O geantă mare are un impact negativ asupra coloanei vertegrale, deoarece unul dintre umeri este întotdeauna mai mare ca celălalt. Alegerea unei genți ușoare sau a unui rucsac este cea mai bună opțiune.

3. Purtați pantofi comozi

Înălțimea tocului poate provoca dureri de spate. Sandalele de vară, de exemplu curelele ar trebui evitate deoarece acestea schimbă modul în care este distribuită greutatea dumneavoastră în timpul mersului. Acest lucru duce la probleme pentru spate.

4. Petreceți mai puțin timp cu telefonul mobil

Ori de câte ori folosiți telefonul pentru lucruri precum trimiterea de mesaje text sau accesarea site-urilor sociale, va exercitați prea multă forță asupra gâtului, ceea ce duce la o presiune asupra coloanei vertebrale cervicale.

5. Țineți portofelul în geantă

Acest sfat este îndreptat către oricine este obișnuit să-și păstreze portofelul în buzunarul din spate al pantalonilor. Într-o mare parte a zilei de ședere pe un buzunar voluminos generează presiune asupra mușchilor sub coloana vertebrală. Un rucsac poate fi o soluție bună pentru depozitarea obiectelor personale.

6. Purtați un sutien de susținere

Asigurați-vă că purtați un sutien care se potrivește corect și oferă suficient sprijin. Purtarea unui sutien care nu are suport adecvat în piept sau care utilizează o dimensiune sau un model care nu se potrivește corect poate provocadureri de  umăr, gât și, ați ghicit, dureri de spate.

7. Exercițiile fizice

Fără îndrumare profesională, cel puțin pentru început, exercițiile fizice pot fi dăunătoare pentru sănătatea dumneavoastră. Încercați să vorbiți mai întâi cu un antrenor personal, pentru a vă oferi munca ideală pentru corpul dumneavoastră.

 

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: