Radio Simplu

8 trucuri pentru somn care te vor ajuta să adormi instantaneu

Cred că fiecare dintre noi a trecut prin acele momente frustrante în care a încercat să doarmă, dar pur și simplu nu a reușit, indiferent de metodele pe care le-a încercat. Aceste momente sunt unele foarte frustrante, mai ales dacă trebuie să te trezești dimineața.

 

Poate că și tu ai încercat toate trucurile de care ai auzit până acum, dar niciunul nu a funcționat pentru tine; dimineața te trezești foarte obosit și ai impresia că patul te trage înapoi pur și simplu. Ce spui dacă ai putea să eviți toată această corvoadă?

 

Da, noi te vom ajuta în această problemă și vom împărtăși cu tine câteva secrete. Pentru a te face să nu te  mai chinui să adormi seara, am creat o listă ce va fi foarte utilă pentru tine dacă vei urmări pașii pe care îi vom menționa.

 

1. Fă-ți un program fix

O oră de somn pe care să o respecți în fiecare seară poate fi extrem de benefică deoarece te va face să îți creezi un obicei din asta. Acest obicei te va ajuta și în alt fel: corpul tău se va obișnui ca el și îți va crea automat starea de somnolență la ora respectivă.

 

2. Diminuează intensitatea luminilor

Cu cel puțin o oră înainte să adormi, închide orice lumină excepția lămpilor și a lumânărilor sau luminilor de veghe. Asta îți va ajuta creierul să se convingă singur că este momentul pentru somn și nu pentru alte activități.

 

3. Menține o temperatură răcoroasă

Este dovedit științific faptul că nu numai adulții, da și bebelușii dorm mult mai bine dacă temperatura din dormitor este între 18°C și 21°C. Asta poate părea puțin cam răcoros, dar poți să lași mereu fereastra deschisă și să te învelești cu o pătură călduroasă.

 

4. Evită ecranele cu lumină albastră

Ecranele care au o lumină albastră au rolul de a ne obosi, dar de a ne ține creierul activ și nu adormit. Pentru a putea evita asta, doar închide televizorul și pune deoparte telefonul mobil pentru a putea beneficia de o noapte bună de somn.

 

5. Citește o carte plictisitoare

Cu toții am trecut prin asta cel puțin o dată în viața noastră. Mai ales când ne aflam în timpul școlii trebuia să citi multe cărți care frecvent erau destul de plictisitoare și ne adormeau. Ei bine, acum putem folosi acest truc pentru a adormi mai ușor.

 

6. Fă o baie fierbinte sau un duș+masaj

O baie sau un duș fierbinte îți va relaxa maxi mușchii și te va pregăti pentru o noapte odihnitoare de somn. Să nu uităm și de masaj care este foarte relaxant și se știe deja că multe persoane adorm în timp ce li se face masaj.

 

7. Bea lapte cu miere

Probabil că și bunica ta îți punea un pahar de lapte cald cu miere atunci când erai mic și te pregăteai să dormi, dar probabil că nu te gândeai că acesta este un truc util pentru a putea să dormi. Doar nu uita că el trebuie băut cu jumătate de oră înainte de somn.

 

8. Nu mânca alimente consistente înainte de somn

Proteinele și câțiva carbohidrați sănătoși la cină și o cană de ceai de mușețel sau lapte înainte să dormi vor face minuni pentru somnul tău. Dacă și tu ai probleme frecvente cu somnul, atunci clar această metodă este cea mai bună pentru tine.

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: