Radio Simplu

6 lucruri pe care nu ar trebui să le faci niciodată în pat! Totuși, majoritatea îl facem pe al 2-lea!

Patul -savurezi momentele în care te afli în el și te simți disperat atunci când ești plecat. Patul este locul tău preferat din toată casa.

Dar unii oameni iau asta puțin prea literal, făcând din pat întreaga lor casă: acolo mănâncă, acolo lucrează, acolo urmăresc seriale – toată ziua sunt acolo.

Dar există unele lucruri pe care nu ar trebui să le faci niciodată în pat. Iată care sunt acestea:

1. Să dormi cu animalul de companie.

Știm că e plăcut și confortabil să ai pe cineva blănos în pat cu tine, dar gândiți-vă la riscurile pe care acest obicei îl are asupra sănătății tale.

2. Să folosești telefonul.

Recunoaște – ultimul lucru pe care-l faci înainte de culcare și când te trezești este să-ți verifici Facebook-l.

Dar folosirea telefoanelor mobile înainte de culcare are un efect perturbator asupra somnului.

Lumina albastră emisă de ecrane perturbă producția de melatonină în creierul nostru – substanța chimică responsabilă cu somnul.

3. Să muncești.

Dacă vrei să obții un somn odihnitor, trebuie să menții asocierea mentală dintre somn și pat, fără a o „contamina” cu alte activități.

Ar trebui să vii viața de muncă și telefonul separat de dormitor, astfel încât nimic să nu te distragă de la relaxarea pe care o meriți.

4. Să-ți pui geanta pe pat și să o golești.

E un obicei relevant pentru femei, dar chiar dacă patul e un spațiu mare și încăpător, nu ar trebui să verși niciodată conținutul unei genți pe el.

Gândește-te numai la câte bacterii pot fi transferate acolo, și nu doar de la conținutul genții. Exteriorul celorlalte lucruri este la fel de plin de bacterii.

5. Să dormi în lenjerie.

Purtarea lenjeriei de corp în timpul nopții crește riscul de infecție, căci creează mediul propice pentru dezvoltarea bacteriilor și a drojdiei.

Din ce în ce mai mulți specialiști ne sfătuiesc că e mai indicat să dormim în pielea goală.

6. Să amâni alarma.

E cea mai mare luptă a omenerii aceea de a opri butonul de amânare al alarmei.

Trebuie să reziști tentației, pentru că cele câteva minute de amânare ne dă peste cap ceasul corporal, ceea ce face și mai dificil trezitul după amânarea alarmei.

Sfatul medicilor este să te trezești imediat ce alarma se aude.

 

 

loading...

Redactia Radiosimplu

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: