Radio Simplu

7 trucuri de marketing care te fac să cumperi mai mult

Toată lumea trebuie să mănânce pentru a exista, dar uneori cumpărăm mai mult decât avem nevoie. Mergem la magazin să cumpărăm un lucru și plecăm cu o sumedenie de alte lucruri de care sigur nu avem foarte mare nevoie.

Probabil singura ta explicație va fi : ”A fost o reducere” sau ” Voiam doar o gustare”.

Iată care sunt cele mai comune trucuri pe care specialiștii în msrketing le folosesc pentru a te face să cheltuiești cât mai mulți bani:

1. Folosesc celebrități în reclamele lor 

”Și ei mănâncă asta!” Asta este la ce ne gândim când vedem vreo reclamă cu un sportiv sau un actor având în mână un hamburger, o sticlă de cola sau o pungă de cipsuri.

Vrem stilul lor de viață și vom cumpăra aceste produse în cantități chiar mai mari deși nu avem nevoie de ele.

2. Muzică relaxantă

Ai observat vreodată că muzica clasică este adesea pusă în restaurante? Oamenii de știință au dovedit că oamenii cheltuiesc în medie cu 10% mai mult atunci când mănâncă într-un ambient în care se ascultă muzică.

3. Beneficii false 

Când mergi la magazin tot ce vezi sunt bennere și stickere în culori țipătoare care anunță reduceri considerabile. De obicei, acest beneficiu care îți este oferit nu este de fapt un beneficiu. Reducerile nu sunt de fapt unele reale.

4. Mâncarea sănătoasă

Stilul de viață sănătos influențează brandurile de mâncare. Fabricile înțeleg că atunci când un client crede că mâncarea este organică, va cumpara chiar mai mult.

Din nefericire, ceea ce este scris pe ambalaj și anume faptul că aceste produse sunt sănătoase nu este adevărat în toate cazurile. Semne precum ”GMO free” sau ”100% organic” fac produsele mai scumpe decât sunt cu adevărat.

5. Mirosul îmbietor

Informațiile despre miros sunt trimise direct către creier. Stimulează emoții foarte adânci și se implementează în memorie. oamenii de știință americani afirmă faptul că mirosurile ” calde” îi fac pe oameni să cumpere mai mult iar mirosurile  ”reci” îi împiedică pe aceștia să cheltuiască bani în plus.

6. Schimbarea de mărime

Este interesant faptul că o porție normală de cartofi prăjiți a devenit de două ori mai mare în ultimii 40 de ani. Uneori este invers: cantitatea devine mai mică și prețul rămâne același sau chiar mai mare.

7.Limbile străine

Studiile care au fost făcute pe vorbitorii bilingvi de engleză și franceză au arătat faptul că limba maternă  le amintește de prieteni și de familie. Semnele în limbi străine le provoacă emoții legate de acel oraș sau loc.

 

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: