Radio Simplu

4 secrete de la dermatologi pentru a avea o piele perfectă

Ne cumpărăm nenumărate produse cosmetice pentru a ne face pielea să arate perfect și fără vreun defect, așa că nici nu ne mai putem aminti sau imagina câți bani cheltuim pe toate aceste produse. Cred că toate femeile se pot regăsi în această afirmație deoarece cele mai multe dintre noi avem acest obicei.

 

În anul 2005, dermatologii americani au descoperit faptul că poți scăpa de riduri, acnee, hiperpigmentare și chiar de pielea uscată fără să folsește acele produse cosmetice extrem de scumpe. Tot ceea ce trebuie să faci este să incluzi câteva alimente în dieta ta.

 

Dacă și tu îți dorești să afli aceste secrete magice, atunci tot ceea ce trebuie să faci este să citești lista de mai jos și să te convingi singură. Află despre trucurile pe care le vom menționa și încearcă-le singură pentru a te convinge de rezultate.

 

1. Petele

Motive: hiperpigmentarea poate fi un indice al lipsei de vitamine, mai ales de vitamina B12. Alimentele de origine animală sunt bogate în această vitamină, dar este posibil să scapi de aceste pete chiar și fără să mănânci carne, doar cu ajutorul unei diete potrivite.

 

Ce ar trebui să faci:

– antioxidanții, vitamina C și E precum acidul elagic și extractul din semințele de struguri te pot ajuta să scapi de petele de pe față. Poți găsi aceste elemente în cantități mari în citrice, căpșuni, kiwi. roșii și rodii.

 

– pigmentarea devine și mai vizibilă dacă petreci mult timp la Soare. Pentru a-ți proteja pielea de razele ultraviolete, consumă alimente bogate în antioxidanți precum fructele de pădure, grapefruit, ananas, prune, varză de Bruxelles, varză, ardei chilli și spanac.

 

2. Pielea uleioasă

Motive: este foarte bine știut faptul că alimentele cu un index glicemic ridicat măresc producția glandelor sebacee. Ca rezultat, ele produc mai multe uleiuri naturale pentru a hidrata pielea și de aceea ea are un aspect atât de lucios.

 

Ce ar trebui să faci:

– cosmeticele te salvează doar temporar de o piele uleioasă, în timp ce o dietă bogată în vitamina A poate reduce producția de uleiuri în mod semnificativ. Pe lângă asta, astfel de alimente sunt destul de gustoase și ușor de procurat: mango, morcovi, gălbenușuri de ouă, caise uscate, spanac și cartofi dulci.

 

– ar trebui să reduci cantitatea de alimente cu un index glicemic ridicat. Mănâncă mai puțină pâine albă, cartofi și paste făcute din făină albă. În curând vei uita de toate problemele de piele pe care le-ai avut până acum.

 

3. Acnee

Motive: alimentele cu un index glicemic ridicat trebuie să fie învinuite din nou. De aceea persoanele care au o piele uleioasă tind să aibă și acnee. Glandele sebacee devin mai active și asta duce la blocarea porilor în care bacteriile se reproduc mai repede și cauzează inflamații.

 

Ce ar trebui să faci:

– o dietă specială te poate ajuta cu problemele tale cu acneea. Cel mai important lucru pe care trebuie să îl faci este să mănânci mai multe alimente cu acizi grași polinesaturați care ameliorează inflamațiile. Mai simplu de atât, mănâncă fructe, legume, alune, semințe de in, ulei de linte, alge și fructe de mare.

 

4. Pielea uscată

Motive: o piele uscată indică atât lipsa de colesterol cât și un exces de vitamina E în corpul tău. Primul motiv este mai ales întâlnit la vegetarieni deoarece cel mai mult colesterol este întâlnit în carne și pește.

 

Ce ar trebui să faci:

– mărește concentrația de acizi mononesaturații din dieta ta; ei sunt foarte bine digerați nu atunci când mănânci uleiuri și suplimenți alimentari, ci când consumi produse complexe precum fasole, alge, ouă, soia, avocado, alune și alte feluri de nuci.

 

– dacă nu ești vegetarian, încearcă să mănânci în mod regulat carne și pește. Cele mai bune opțiuni sunt tonul alb, somonul, macroul și păstrăvul de apă dulce.

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: