Radio Simplu

10 sfaturi nutriționale pentru cei lipsiți de energie

Toată lumea a auzit replica ”Ia micul dejun ca un rege, prânzul ca un prinț și cina ca un cerșetor”. Este fără îndoială adevărat. Cei ce nu ratează niciodată micul dejun, știu că este posibil să muți munții din loc după ce ai mâncat. Iată ce trebuie să mănânci la micul dejun, prânz și cină pentru a te menține energic pe tot parcursul zilei și fără riscul de a crește în greutate:

Micul dejun

 1. Ovăzul

Nu doar că îți va da un sentiment de sațietate pentru toată ziua, dar te va feri de riscul apariției diabetului de tip II. Pe lângă asta este bogat în vitamine și antioxidanți. Bărbații care vor prefera ovăzul la micul dejun nu se vor comfrunta cu bolile de inimă.

2. Ouăle

Sunt foarte nutritive. Dacă o să mănânci câteva la micul dejun, vei evita să mai mănânci în exces pe toată durata zilei. Drept rezultat, previn obezitatea.

3. Brânza

Dacă mănânci câteva feli  dimineața, cel mai probabil vei uita de foame pentru câteva ore bune. Brânza este un aliment bogat în calorii și nu este de mirare că vegetarienii îl preferă în locul cărnii.

4. Legumele

Fasolea, mazărea și lintea sunt bogate în acid folic, fier , potasiu și magneziu. Legumele ajută corpul să controleze metabolismul grăsimilor și al dulciurilor.

Prânzul

1. Fructele

Nu uita să mănânci un măr în mijlocul zilei. Pectina pe care acesta o conține va ușura munca intestinelor. Strugurii sunt bogați în glucoză, care contribuie la munca pe care o depunde creierul.

2. Orezul

Orezul este bogat în carbohidrați, mai ales cel brun. Va fi o garnitură exceletă pentru masa de prânz. Este o sursă de fosfor, magneziu, seleniu și vitamina B6. mulțumită conținutului de magneziu, reduce riscul apariției cancerului și a diabetului de tip II.

3. Carnea

Este mai bine să mănânci o carne bine preparată la prânz deoarece aceasta necesită 5 ore pentru a fi digerată. carnea este o sursă de proteine de care orice om are nevoie. Este bogată în fier, zinc, seleniu și aminoacizi.

Cina

 1. Peștele

Peștele este un produs universal. Îl poți mânca oricând  în decursul unei zile. cei ce urmează o dietă și nu vor să se îngrașe, pot consuma pește slab la cină. Dacă adaugi o salată din legume proaspete și ulei de măsline, vei avea masa perfectă.

2. Puiul

carnea de pui conține puține grăsimi și puțin colesterol. este ușor de digerat și conține multe proteine și nutrienți. Conține fosfor, potasiu, fier și vitamine. Aceste substanțe ajută la eliberarea stresului și la obținerea unui som liniștitor.

3. Legumele

Legumele se pot consuma independent sau ca garnituri. Este bine să le gătim la cuptor sau la aburi pentru a le păstra proprietățile nutritive. Broccoli, zucchini, cartofi, usturoiul sau păstârnacul sunt excelente pentru a fi consumate seara.

loading...

Add comment

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: