Radio Simplu

Ai grijă de corpul tău și nu mai face niciodată aceste lucruri niciodată pe stomacul gol – corpul tău îți va mulțumi pentru asta

După cum știi, este corect ceea ce se spune: „Ești ceea ce mănânci”. Dar cu toții avem acel sentiment care ne face să ne dorim câte ceva dulce sau nesănătos din când în când, nu?

Cu toate acestea, potrivit unui studiu, nu numai ceea ce mâncăm creează un impact asupra sănătății noastre, ci și ceea ce îi permitem corpului nostru să asimileze înainte și după o masă; asta poate avea un impact impecabil asupra bunăstării noastre fizice și mentale.

Acest articol îți va spune despre câteva obiceiuri la care trebuie să renunți: de asemenea, trebuie să ai cel puțin 2 ore între mesele tale. Există, de asemenea, sfaturi și trucuri de urmat pe un stomac gol.

 

1. Cafeaua

Da, cafeaua și aici includem și cafeaua decafeinizată. Decafeinizată sau nu, cafeaua stimulează secreția hormonului gastrin care este responsabil pentru secreția de acid gastric. Prin urmare, cafeaua poate promova GRED sau boala de reflux gastroesofagian dacă este consumată pe stomacul gol.

 

2. Pastilele orale antiinflamatorii

Aspirina, Ibuprofenul și alte medicamente antiinflamatorii nesteroidiene (NSAID) care includ și paracetamolul, nu trebuie administrate pe stomacul gol deoarece sunt cunoscute pentru un număr mare de efecte secundare.

Acestea îți pot crește riscurile gastrointestinale ajungându-se la ulcer, sângerare, perforarea stomacului sau a intestinului care se dovedesc a fi fatale. Prin urmare, este recomandat de către ca aceste pastile să fie luate cu alimente care oferă un efect de protejare a mucoasei stomacului.

Nu este nevoie de o masă completă în timp ce iei medicamentele, poți mânca chiar și un biscuit.

 

3. Alcoolul

Consumul de alcool pe stomacul gol nu este o idee bună. Asta pentru că atunci când stomacul este gol, corpul absoarbe mai repede alcoolul. Rata de absorbție devine de două ori rata medie și asta este aproape echivalent cu injectarea de alcool în sânge.

Dacă ești prins într-o obligație socială de a bea, optează pentru o băutură necarbonată deoarece nu se va absorbi eficient. Mănâncă un sandwich alături de băutura ta, mai ales dacă are unt.

 

4. Guma de mestecat

Când începi să mesteci guma, acțiunea de mestecare trimite un semnal către creier că ești pe cale să consumi alimente. În pregătire, stomacul eliberează acidul gastric care inundă stomacul fără efectul de digerare a alimentelor. Cu timpul, acest lucru ar putea duce la apariția ulcerului la stomac.

 

5. Adormi

Să mergi la culcare flămând nu este o idee bună. Nivelul scăzut al glucozei împiedică corpul să doarmă și poate duce la un somn superficial sau necorespunzător.

Interesant este că somnul insuficient crește secreția de hormon al foamei, motiv pentru care mâncăm mai mult în zilele în care ne trezim obosiți. Totuși, dacă îți umpli stomacul cu o mulțime de alimente nu este o idee bună; în schimb, bea un pahar de lapte cald și miere pentru un somn sănătos.

Add comment