Radio Simplu

11 lucruri de care ne este încă dor chiar dacă ele nu mai sunt la fel

Cu toții avem niște produse pe care le cumpărăm de fiecare dată când mergem la magazin. Faptul că produsele arată la fel ca la început și au același preț e doar o iluzie. Producătorii marilor branduri periodic fac mici modificări cantitative sau de aspect pentru a salva niște bani sau din cauza legilor care apar. Fii atent atunci când mergi data viitoare la magazin la diminsiunile și la cantitatea produsului, la preț sau la gust.

1. Nutella
Fanii delicioasei ciocolate din toată lumea au fost nemulțumiți să afle că produsul și-a schimbat formula. Noua producție avea în compoziție mai mult lapte praf și mai mult zahăr. Și culoarea a devenit mai deschisă. Un purtător de cuvânt a confirmat atunci schimbările, dar a asigurat clienții că neschimbată va fi calitatea produsului. Cu toate acestea, consumatorii  încă sunt nostalgici după ciocolata îndrăgită.

2. Toblerone
Faptul că producătorii delicioasei ciocolate au ascuțit vârfurile ciocolatei, nu a trecut neobservat printre fani. Compania a explicat că această măsură a fost luată doar pe teritoriul Marii Britanii datorită creșterii prețului produselor de preparare. Cu această ocazie a scăzut și gramajul.

3. Ceaiurile
Când gramajul de pe ambalajele de ceai s-a schimbat nu a fost greu de sesizat. Ce e de neînțeles este ce s-a întâmplat cu acea cantitate. Dincolo de explicațiile foarte variate ale producătorilor, important este că prețurile au rămas neschimbate.

4. Fanta
La începutul anului Fanta a făcut niște modificări pentru recipientele atât de cunoscute. Clienții au mai observat și diferența de gust. Produsul nou are mai puțin zahăr, respectiv mai mulți îndulcitori articificiali. Chiar dacă producătorii au primit mai multe mesaje de la clienții nemulțumiți, aceștia au dat asigurări că schimbările au fost acceptate cu plăcere de consumatori.

 5. Subway
Uneori schimbările se produc datorită campaniilor inițiate de clienți. În 2014 cei de la Subway au scos din componența sandwich-ului  lor un produs chimic în urma unei petiții. Anul următor compania a mers și mai departe, anunțând că vor să scoată toți componenții chimici, fără însă a schimba gustul.

6. Nescafe
În 2015 cei de la Nescafe au anunțat un produs nou, cafeaua instant. Noutatea nu a fost acceptată de clienții fideli. Ei reclamau faptul că aceasta are gust de soluție pentru spălat vasele. Pe de altă parte, un reprezentant al companiei a declarat că schimbarea a survenit în urma cererii clienților.

7. Mars și Snickers
Ambele au suferit modificări la nivel de dimensiune deja în mai multe rânduri, în timp ce prețul a rămas la fel. Producătorii motivau reducerea cantității produsului ca un factor important în lupta cu obezitatea. Cei de la Mars au anunțat că vor reduce și numărul caloriilor din același motiv.

8. Ouăle de ciocolată
Clienții celor de la Dairy Milk au fost foarte dezamăgiți atunci când au realizat că-n interiorul ouălor a ajuns ciocolată ieftină. Un reprezentant al brandului reclama că modificarea a fost făcută de fapt la cererea clienților, mixul de ciocolată și cocos fiind preferat. Compania a avut de suferit în urma acestei modificări.

 9. Cadbury
Un alt mod de a reduce mărimea unui produs este de a rotunji marginile, așa cum au făcut cei de la Cadbury. Cu toate acestea prețul a rămas același.

10. Produsele de igienă personală
Micșorarea dimensiunilor a fost întâlnită și în cazul pastei de dinți sau a hârtiei igienice. Clienții au reclamat și aici același preț ca înainte de modificări.

11. Hamburgerii din McDonald’s
Numărul de calorii din aceste produse a crescut din cauza măririi alimentelor. Cu toate acestea, unii clienți au senzația că fast-food-ul lor preferat se micșorează odată cu trecerea timpului.

Add comment